Alla inlägg under november 2010

Av Sofia Janzon - 21 november 2010 20:41

Oj, vad trött jag e! Borde egentligen stå å stryka kläder nu inför den första praktikdagen imorgon men... sitter å kolla på teven istället.. Hmm, snart ska jag orka resa mig å fixa alla detaljer inför imorgon.


Har iaf haft en bra dag idag, varit i Birsta och shoppat med syrran, bara hon och jag! <3 Det var länge sen vi hittade på nåt bara hon och jag, det måste göras oftare känner jag. :)



Av Sofia Janzon - 20 november 2010 22:46

Har sett Kommisarie Späck nu ikväll. Haha, en film späckad av humor, ja ungefär lika bra skämt som det jag just skrev. Den va sjukt rolig men ganska töntig, dessutom en del riktigt äckliga bilder.. Men mkt skratt blev det! Bäst va ändå: "Prata i synk för fan"! Hahaha.

Av Sofia Janzon - 20 november 2010 18:03

Helgen ska ju vara mysig, lugn och familjär.. ha! Inte i denna familj iaf.. hur kan 2 barn bråka så mkt och driva 2 vuxna till vansinne på detta sätt? Kul när båda trotsar samtidigt och alla lekar slutar med bråk..!

Av Sofia Janzon - 20 november 2010 15:01

Jahapp, snart söndag igen.. känns iaf som att dagen är slut, så snart det börjar skymma ute får jag sån kvällskänsla och tar mig inte för att göra ngt mer den dagen.. Jag å Alex har iaf varit på stan en sväng på fm och införskaffat 3 till julklappar, inte så jättemånga kvar nu! Puh! Jag brukar verkligen gilla julshoppingen men detta år har jag nog mer kännt det som ett måste än som ett nöje. För mkt stress kring jul, jag vet det säger alla, men det är ju verkligen så. Jag kommer ihåg när man va liten å allt var mysigt och lugnt och stillsamt. Tur att jag har goa vänner som kommer på bra saker för att rädda julen från all stress! En av mina bästa vänner hörde av sig igår och frågade om jag ville följa med till kyrkan å titta på Luciatåget där, snacka om julmys! :) Så hon och jag och Matilda ska trotsa all stress och mysa i kyrkan en stund (jag som aldrig går till kyrkan annars ser verkligen fram emot det!). En annan sak med denna jul är nerdragning på julklappar, det är helt sjukt vad mkt klappar en 2-åring kan få, förra julen orkade varken Matilda eller Alexander öppna klart alla sina julklappar utan jag och Niklas fick stå å snabbdra av papperen från de kvarstående julklapparna! Det tänkte vi få slippa i år.


Just nu: Matilda har kompisen Elin här, Alex kolla på Hannah Montana och jag hinner ta en snabb bloggpaus, snart ska vi gå ut å åka bob en stund allihopa innan det är dags att börja med middagen, Tacos som Matilda har bestämt! :)

Av Sofia Janzon - 20 november 2010 00:39

Ja, det har kliat lite i fingrarna sen jag stängde min förra blogg. Så jag bestämde mig för att starta en ny. En blogg om mig och bara mig, hur intressant de nu kan vara.. det får framtiden utvisa :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Me and little M

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards