Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Sofia Janzon - 24 februari 2011 22:09

När Matilda var ca 5 månader fick hon ett gosedjur av mig som blev hennes favorit direkt. Det var en ljusrosa katt som fick namnet "Katten". :)


 

Visst va han/hon fin (katten alltså) och Matilda är ju ungefär sötaste ungen i världen! <3 :)


Förra vintern tappade Matilda Katten och vi har inte sett den sen dess.. en otrolig tragedi för en 4,5-åring som haft den katten nära sig i drygt fyra år, hennes trygghet och kärlek försvann.. Vi blev förvånade hur mkt Katten verkligen betydde trots att hon blivit så stor.


Strax innan jul ärvde hon min nalle som jag hade när jag var liten. Jag fick den när jag var 9 månader (min första jul) så den har hängt med ett tag. Även den var ljusrosa när den köptes men numer mest beige/grå.


Igår kväll när jag la barnen berättade jag för Matilda att jag döpte nallen till Love när jag var liten för den innehöll en massa kärlek från mig och så sa jag att om hon kramar nallen hårt så känner hon kärleken från mig som finns i nallen. Då sa hon: "Mamma, vet du vad nallen heter nu? ..Kärleksnallen". De e kärlek de! <3

Presentation


Me and little M

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards