Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Sofia Janzon - 3 januari 2011 22:04

Ja, imorgon är det vardagsrutiner igen med dagis, jobb å plugg.. Men bara i 2 dagar sen är jag och barnen lediga igen. :) Nästa vecka drar det igång på allvar.. det ska bli skönt att avsluta skolan på riktigt, känns fortfarande helt overkligt även om det så smått börjar sjunka in. Ska på en till anställningsintervju oxå, på måndag, så då får ni hålla alla tummar igen. ;)

Av Sofia Janzon - 3 januari 2011 09:45

Här kommer lite bilder från julafton 2010. :)


Lite julfirande hos min mamma å pappa på fm, här Matilda med kusin Kristoffer.


Matilda får längdskidor av sin mormor å morfar. :)


 

Alex med sin "skottare", som han själv säger. :)


Lite mandarinpaus, alltid populärt. :)


Jag på julafton hos mamma å pappa.

   Efter grötlunchen hos min mamma å pappa åkte vi till Niklas föräldrar och där var kusin William från Stockholm. :)


Till farmor å farfar kom även tomten, vilken lycka! För de flesta iaf, Alex var livrädd men vi lyckades fånga den enda gången han vågade gå fram till tomten, på bild. Men närmare än sådär gick han inte, det slutade med att jag fick gå fram å lämna över julklappen ändå, han vågade inte riktigt ända fram, sötisen. <3       

Presentation


Me and little M

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards