Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Sofia Janzon - 5 januari 2011 22:02

Glömde ju berätta att jag klippt mig idag, äntligen! Skulle göra det före jul, men hade ju så grymt mkt att göra då så det fanns inte en chans att hinna med det.. Är iaf supernöjd! Inte så jättestor skillnad mot för vad jag brukar ha, men hon klippte lite kortare i nacken och behöll lite längd fram samt tunnade ur massor! Bort med trollhåret. ;)


När jag gick därifrån kände jag mig 2 kg lättare och frös om huvet.. haha, mitt rufshår har nog fungerat som mössa den sista tiden! :)


Tack till Sanne på Rut&Karl som fixade mitt hår så det blev fint igen! :)

Av Sofia Janzon - 5 januari 2011 21:56

Tack för alla tips på TV-serier! I väntan på att jag kan ta del av de förslag ni gett mig har jag fått Ugly Betty-serien av Niklas, tack för det! <3


Har sett första avsnittet idag och tror nog att det är en serie som kan passa mig. :) Har tidigare bara sett korta snuttar av serien då den gick på tv (kanske den gör fortfarande, vad vet jag?).


Så mycket bättre var så mkt bättre än jag trodde. Har inte följt det under hösten men efter alla lovord från höger och vänster var vi ju tvungna att se programmen, nu i efterhand. Första avsnittet är nu sett och snart ska vi se det andra, men det får bli i sängen så vi kan somna sen.



Av Sofia Janzon - 5 januari 2011 20:47

Ja, då var jag klar med den sista engelskauppgiften, skönt! Snart återstår ingenting av studierna, känns konstigt men skönt! Lite vemodigt kommer det dock bli även om jag läängtar så till att få börja jobba, om jag nu får nåt jobb. :P

Av Sofia Janzon - 5 januari 2011 09:49

Tvätta ska jag ju göra idag. Tvätta i massor! Så många maskiner jag hinner med, är helt kaos i tvättstugan..

Av Sofia Janzon - 5 januari 2011 09:44

Idag blir det en lugn men effektiv dag. Började med att skotta bort plogkanten när jag kom hem efter att ha lämnat barnen på dagis. Nu blir det till att plugga en stund, duscha och åka å klippa mig. På em ska jag färdigställa min engelskauppgift. Hmm.. undrar vad man ska äta till middag idag.. blir nog en köttgryta tror jag.

Presentation


Me and little M

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards