Alla inlägg den 1 december 2010

Av Sofia Janzon - 1 december 2010 22:04

Barnen leker att de flyttar då och då, vilket innebär att många saker flyttas till den andra våningen..


Såhär såg soffan ut igårkväll när jag och Niklas skulle sätta oss å kolla på TV:n.. så nu ser ni vem/vilka ni ska anlita vid ev. flytt. De kanske inte är så starka men packa kan de, mina små sötnosar! :)

Av Sofia Janzon - 1 december 2010 21:42

Ikväll har jag varit på mammafika, så avslappnande och trevligt att bara få sitta å fika å surra med goda vänner. Tänk att vi har hållt ihop (även om vi inte umgås så ofta) i över 5 år, härligt med såna personer som man vet att man har även om det kan gå månader mellan gångerna man träffas, de är guld värda! 

Av Sofia Janzon - 1 december 2010 15:10

Tänk att det redan är 1:a december.. ja, jag måste säga som alla andra: herregud vad tiden går fort! Jag minns i augusti när Matilda pratade om julen å jag sa att det kommer gå så fort tills det blir jul och oj, så rätt jag hade!


Tyvärr är det fortfarande för mkt stress för mig för att jag ska få julkänslan och tycka det är mysigt, vilket jag i vanliga fall verkligen gör. Julen är det absolut bästa på hela året. Har jag alltid tyckt och jag hoppas få känna så i år med.

Oj

Av Sofia Janzon - 1 december 2010 10:13

Oj, vad virrig jag var igår.. Känns som att det mesta var upp och ner hela dagen. Jag var trött i huvet och det avspeglade sig verkligen på resten av kroppen. På toppen av allt så körde jag nästan in på grannens gård när vi kom hem. Det var inte förrän Niklas sa "men här bor ju inte vi" som jag reagerade och insåg att jag var på väg in på fel uppfart.. ja, vad säger man.. vet inte om jag ska skratta eller gråta..   För mkt i huvet nu! ..å det känns som att det varit det hela hösten..


Nä, åter till C-uppsatsen nu, vi tog bara en liten konstpaus jag å Nanne. ;)

Presentation


Me and little M

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards