Alla inlägg den 11 december 2010

Av Sofia Janzon - 11 december 2010 23:39

Så, nu har jag också lyckats se Idol, har inte riktigt haft tid förrän nu. Så nu är det fritt fram att använda Internet igen.. om man vill slippa se vem som vunnit innan man sett finalen så måste man ju hålla sig borta från Aftonbladet, Facebook och typ allt annat i medieväg. Måste säga att Minnah gjorde det jäkligt bra, hon gjorde verkligen sin bästa kväll på finalen och jag diggar hennes röst och attityd! Jay är också mycket bra å han har såå skön röst, dock är jag lite besviken på hela den där hasch-grejjen, dålig stil och dåligt föredöme för alla små fans! Men bra e han, det kan man inte komma ifrån.


Nu e de dags för sängen och lite godnattsaga (läs segemyhr, svensson svensson eller ngn annan trevlig svensk humorserie) för imorgon blir det till att kliva upp tidigt, iaf för å va söndag. Vi ska skjutsa Niklas till jobbet vid 8.15 å sen bär det av till By där vi hämtar upp mamma å pappa och åker vidare mot Övik för å hälsa på min farmor, det blir mysigt! :)


God natt!

Av Sofia Janzon - 11 december 2010 16:53

Nu har jag suttit fastklistrad vid datorn och pluggat (läst hållbarhetsredovisningar mm) sedan ca 8.45 med ca 30 minuters paus vid 2-tiden.. Helt sinnessjukt vad man kan få tiden att gå fort.


Snart kommer barnen hem igen å då ska vi beställa pizza och äta med svärmor å svärfar, skönt å slippa laga mat.. har verkligen inte haft tid med det idag, blev en filtallrik till lunch också.


Imorgon ska jag och barnen åka till min farmor i Övik med mamma å pappa, det ska bli roligt, var superlänge sen jag hälsade på henne.. skäms på mig! Ska nog göra iordning lite kort på barnen till henne ikväll, lite julklappsutdelning ska vi nog ha. :)


Presentation


Me and little M

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards