Alla inlägg den 24 december 2010

Av Sofia Janzon - 24 december 2010 22:56

GOD JUL!


Nu e den här dagen snart över. Som vanligt en ganska stressig dag men ändå mkt mys, julklappar och god mat. Barnen somnade mkt nöjda efter en hel del julklappsöppning. :)


Dock började inte dagen så bra.. jag skulle slöcka lampan i barnens sovrum och tyckte det kändes lite blött vid lysknappen, å sen upptäckte jag att det var ganska blött på tapeten oxå.. för att göra en lång historia kort: vatten hade läkt genom golvet från garaget som ligger ovanpå barnens rum och i garaget var/är det ett 5-10 cm tjockt islager på golvet.. tur att det är kallt så det frusit istället för att allt hade runnit ner i sovrummet.. men det verkar ändå ha gått bra, dock återstår en hel del jobb i garaget innan allt är återställt.


Nu sitter vi iaf i soffan å småtittar på 'Tomten är far till alla barnen', vilket har blivit lite utav en klassiker på julaftnar senare år. :)


Snart är det god natt åsså nya tag imorgon.. :)




Av Sofia Janzon - 24 december 2010 00:07

Det var på håret att vi hann slå in alla julklappar, strax efter 23 ikväll var vi klara.. puh. Så tråkigt att det blivit så stressigt med alla förberedelser inför jul, som jag i normala fall verkligen älskar och ser fram emot. Men nu slänger jag ändå bort mina besvikna tankar och gör det bästa av denna jul. Jag får ta igen mig nästa jul då jag (förhoppningsvis) inte har en massa plugg-grejjer att fixa med 24-7..


Btw, om ni tycker jag verkar lite inkonsekvent i fontvalet här på bloggen så är det bara för att man inte kan välja font när man bloggar från mobilen.. så nu vet ni det oxå. :)


Egentligen är det ju julafton redan nu då klockan passerat 00.. men jag sparar God jul-inlägget till imorgon ändå, nu blir det lite sömn för att ladda inför morgondagen.

Presentation


Me and little M

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards