Alla inlägg den 13 december 2010

Av Sofia Janzon - 13 december 2010 22:17

Ja, oj oj oj.. Det känn som att man snart sitter å påtar på med den där uppsatsen varje vaken stund av dygnet nu för tiden, finns inte tid eller plats för några andra tankar alls! Men OJ så bra den blir, är riktigt nöjd med vad som hittills åstadkommits å det känns som att det kommer fortsätta i samma anda hela vägen. Vi jobbar bra vi två! :)


Det är så roligt och underlättar otroligt mkt att jobba med någon som tänker precis lika som en själv. Vi tycker lika om nästan allt å vi kommer ofta på varann med att tänka exakt samma tankar, hehe. Du e bäst Nanne! :)


Jag som har bävat så mkt inför denna uppsats, men det är så roligt när man märker hur mkt man faktiskt lär sig, det är inte bara korvstoppning och avtentning som det är i många andra kurser. Här får man verkligen gå in på djupet inom det valda ämnet och verkligen, verkligen lära sig (nästan ;)) allt om det!


Men nu är det sovdags, en ny dag imorgon! Förresten var det Luciafirande idag på dagis, de var så söta! Alex ville bara va med mamma så jag satte mig med fröknarna och barnen å sjöng jag med, med Alex i knät. Känns som att jag finns med på ett å annat kort nu, men det bjuder jag på. :) Matilda ledde kören med sin sång, hon e för söt, älskar verkligen å sjunga! :) Bilder från dagen ska nog gå att ordna, trots ganska kass kamera.. men nåt borde ha blivit bra.


Presentation


Me and little M

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards