Alla inlägg under januari 2011

Av Sofia Janzon - 3 januari 2011 09:45

Här kommer lite bilder från julafton 2010. :)


Lite julfirande hos min mamma å pappa på fm, här Matilda med kusin Kristoffer.


Matilda får längdskidor av sin mormor å morfar. :)


 

Alex med sin "skottare", som han själv säger. :)


Lite mandarinpaus, alltid populärt. :)


Jag på julafton hos mamma å pappa.

   Efter grötlunchen hos min mamma å pappa åkte vi till Niklas föräldrar och där var kusin William från Stockholm. :)


Till farmor å farfar kom även tomten, vilken lycka! För de flesta iaf, Alex var livrädd men vi lyckades fånga den enda gången han vågade gå fram till tomten, på bild. Men närmare än sådär gick han inte, det slutade med att jag fick gå fram å lämna över julklappen ändå, han vågade inte riktigt ända fram, sötisen. <3       

Av Sofia Janzon - 2 januari 2011 23:32

Igår var vi på bio i Svall och såg Änglagård - Tredje gången gillt.


 

Jag hade inte så jättehöga förväntningar då detta ändå är en 3:a. Jag gillar de första två filmerna om Änglagård, de är lättsamma, roliga och vardagliga. Men en tredje brukar ju aldrig vara så toppenbra.. men den var faktiskt bra, rolig och sevärd! Anledningen till denna lyckade 3:a kanske är den långa tidsperiod som varit emellan 2:an och 3:an. Jag vet inte, men det kan kanske vara en anledning. Bra var den iaf! :)


Ikväll såg vi på en film hemma i tv-soffan, Grown ups. Haha, det var verkligen en rolig film, många goda skratt fick man sig. :)


 

Ser kanske inte mkt ut för världen men rolig är den och jag gillar Adam Sandler. En bonus är här att Mr. Sandler både är med som skådespelare samt som producent. Det gillas. :)

Av Sofia Janzon - 1 januari 2011 10:54

Jahapp, då var det nytt år då.. känns ungefär likadant som igår dock. ;)


Vi skålade i Pommac och tittade på fyrverkerier genom vardagsrumsfönstret å sen var det plötsligt nytt år.


Vi tänkte börja året med lite barnvakt inatt och en bio i Sundsvall för oss, mys!

Presentation


Me and little M

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards